ΣΤΟΝ ΚΟΟΥΤΣ

ΣΤΟΝ ΚΟΟΥΤΣ
ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΣΟΥ

ΚΟΠΗ ΤΗ ΠΙΤΑ

ΚΟΠΗ ΤΗ ΠΙΤΑ
ΚΑΛΕΣ ΜΠΑΛΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ. 19/1/2018. ΤΑΒΕΡΝΑ ΒΟΣΠΟΡΟΣ, ΚΑΒΑΛΑ

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Πότε Βούδας πότε Κούδας

Με την παρουσία του λάμπρυνε ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΔΑΣ, το φιλικό που έγινε την περασμένη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη, μεταξύ των παλαιμάχων του Νέστου Χρυσούπολης από τη μια και ομάδων της Θεσσαλονίκης από την άλλη. Φυσικό και λογικό ήταν λοιπόν, ευκαιρίας δοθείσης, "να ενδώσουν στον πειρασμό" όλοι οι συνάδελφοι της Χρυσούπολης και να φωτογραφηθούν με έναν από τους καλύτερους Έλληνες ποδοσφαιριστές που υπήρξε ποτέ. Οι φωτογραφίες, που μου τις έστειλε ο Θανάσης Σμάλης, βρίσκονται όλες στη δεξιά στήλη "Παλαίμαχοι Θεσ/νίκης- Νέστου". Τις επεξεργάστηκα για χατήρι των συμπαιχτών μου και τις παρουσιάζω να τους καμαρώσω κι εγώ.
παππούλης

Πότε Βούδας...

...πότε Κούδας...

...πότε Ιησούς...

...κι Ιούδας.

Άλλο ο ανοιχτομάτης...

...κι άλλο ο αυγουλομάτης...
Για την ιστορία να αναφέρουμε, πως ο Μιχαηλίδης είχε μια ευκαιρία να σκοράρει όταν από κοντινή του κεφαλιά η μπάλα χτύπησε στο δοκάρι και μετά (κατ' αυτόν) μέσα από τη γραμμή. Το γκολ όμως δεν μέτρησε και το ψάχνει η ΟΥΕΦΑ στα...κανάλια αν είναι έγκυρο, να του το κατοχυρώσει. 
Εγώ Θανάση μου, ΕΣΕΝΑ πιστεύω, πάντα.
(αν θέλω, ας κάνω κι αλλιώς)
παππούλης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου