ΣΤΟΝ ΚΟΟΥΤΣ

ΣΤΟΝ ΚΟΟΥΤΣ
ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΣΟΥ

ΚΟΠΗ ΤΗ ΠΙΤΑ

ΚΟΠΗ ΤΗ ΠΙΤΑ
ΚΑΛΕΣ ΜΠΑΛΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ. 19/1/2018. ΤΑΒΕΡΝΑ ΒΟΣΠΟΡΟΣ, ΚΑΒΑΛΑ

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Εν ανάγκη, αντιαθλητικό


Πιάστε τον επιτέλους. Κάντε του φάουλ. Εν ανάγκη αντιαθλητικό. Σαν κι αυτά που κάνει ο Αρβανιτόπουλος: στην καρωτίδα. Είναι δυνατόν ο Ντέμης να έχει το απόλυτο ως τώρα στις παρουσίες της ομάδας με 27 στα 27; Γκρεμίστε τον. Εγώ θα κάνω ό,τι μπορώ. Θα τον στείλω σε άλλο γήπεδο. Θα τον ειδοποιήσω για άλλη μέρα. Θα του πω για σήμερα φερ' ειπείν να κατέβει 4:30 ενώ εμείς θα τελειώσουμε στις 4. Να, τέτοια πράγματα. ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΤΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ. Με τις ευχές μου- παππούλης. ΥΓ: Τις χθεσινές μου ευχές για τον Ντέμη τις "κατέβασα", γιατί μου είπε πως δεν γιόρταζε τελικά. Το eortologio.gr φταίει, όχι εγώ. Σε κάθε περίπτωση να είναι καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου